ÍMONOS DE CARB@RUTA!: COÑECENDO COTOBADE

Boas rapazada!

O pasado venres fixemos unha actividade súper chula fóra das aulas ligando o traballo da biblioteca escolar co proxecto de vida activa e deportiva de centro (PVAD). Máis aló de coñecer os monumentos e lugares máis importantes de Galicia decidimos que era imprescindible que primeiro coñeceran a súa casa, o seu entorno próximo, e a beleza que ten. Por iso, a raíz do PDI "O ano de Galicia", creamos as "Carb@rutas", que son roteiros pola contorna para coñecer o patrimonio local, xeográfico e etnográfico (tradicións, lendas, etc.), á vez que se fomenta o exercicio físico. A primeira delas dividímola en varios tramos para adaptarmos a todos/as vós: 

A cativada de infantil foi ata a praza da Chan. Previamente tiña traballado con google-maps todo o percorrido que farían, prestando atención aos lugares públicos (usos que se lle dan e profesións) e ás construcións típicas galegas. Entre todos os nenos e nenas das aulas crearon dous mapas chulísimos con todos os sitios que terían que atopar. O día da saída fixeron unha especie de busca do tesouro con eses mapas, a medida que localizaban eses lugares sinalados, marcábanos no mapa cunha pegatina, ata que completaron o itinerario. 

Ademais, foron uns auténticos cast@reporteiros, pois levaron un micro para interaccionar co quiosqueiro, a farmacéutica, os feirantes, etc. 












O grupo de 1º  e 2º foi ata a praza do concello e da Chan e volveu polo camiño dos muíños. Cada equipo levou un mapa da ruta onde tiñan que ir marcando os edificios cos servicios máis importantes da nosa localidade.

  










Os máis atrevidos do cole (3º, 4º, 5º e 6º) foron facer un tramiño da ruta do "Foxo do lobo", que agardamos poidan completar de cara ao verán, cando o roteiro estea máis accesible. 
Martín cóntanos que é iso de foxo do lobo: 


Aprenderon cales son as indicacións que hai nos camiños para poder seguir as rutas de sendeirismo e non perderse. No vello pobo de Arufe atoparon casas abandonadas nas que puideron analizar a súa estrutura e deducir os modos de vida dentro delas; e incluso cruceiros ou horreos, cos que averiguaron por que empregaban determinadas formas para que non entrasen os ratos.   









Queremos agradecer especialmente ás familias que nos achegaron información, pois facilitaron e permitiron mellorar o traballo co alumnado.

Agardamos vervos na próxima.
Saúdos de Castañón!!







Ningún comentario:

Publicar un comentario