P.D.I. O CINE (16/17)

NESTA PÁXINA IREIVOS DEIXANDO OS TRABALLIÑOS QUE SE VAIAN REALIZANDO DENDE AS DIFERENTES AULAS PARA TRABALLAR O PROXECTO DOCUMENTAL INTEGRADO DESTE ANO QUE VERSA,COMO XA SABEDES, SOBRE O CINE.

Chegou á hora de ver os traballiños do alumnado de infantil, comezamos polos rapaciños e rapaciñas de 3 e 4 anos.






E de seguido presentamos os traballos realizados polo alumnado de 5 anos;








Hoxe achegovos aquí unhas fotiños resumo do traballo elaborado, polo alumnado de 4º con respecto ao P.D.I. deste curso.

 TRABALLO COA PELI E LIBRO DO PRINCIPIÑO: Elaboración dun xogo cooperativo (xincana)a través de pistas coa sabiduría que nos transmite o principiño.





DECORACIÓN DAS MESAS CON INFORMACIÓN RELACIONADA CO CINE: Elaboraron fichas técnicas sobre elementos do cine e pegaronas nas mesas do alumnado.

MATESCHEF:
 Seguindo as pautas do programa de TV sobre cociña, o alumnado elaborou pizzas para traballar o tempo, a masa e a capacidade coa colaboración do cociñeiro da escola.



·   BÚSQUEDA NO XORNAL DE NOTICIAS RELACIONADAS CO CINEMA: E comentaronse de maneira oral na aula.

 De seguido aparece unha escolma dos traballiños realizados polo alumnado de 3º de primaria ao longo do curso. Por unha banda   

A IMPORTANCIA DA EXPRESIÓN FACIAL NO CINEMA:O alumnado xogou a expresar as emocións a través das súas caras:




Por outra "Os animais no cinema" pequeno traballo de investigación para relacionar os animais traballados na área de ciencias naturais, cos animais famosos no mundo do cinema.




Con motivo da celebración da actividade conmemorativa do 8 de marzo: Día Internacional da Muller, levouse a cabo unha actividade conxunta entre o alumnado de quinto e sexto de primaria. Realizamos dous murais, relacionando a figura da muller coa temática do Proxecto Documental Integrado deste ano, o cine.

O resultado foi o que de seguido se amosa







O Alumnado de 5º e 6º , coa finalidade de elaborar a curtametraxe para a GALA DO CINEMA elaboramos un vídeo resumo das fases de elaboración da mesma.

ALUMNADO DE INFANTIL:

AQUI VOS DEIXO UNS TAUMATROPOS ELABORADOS POLO ALUMNADO DE INFANTIL, QUE COMO XA SABEDES O TAUMATROPO É UN XOGUETE ÓPTICO QUE SE EMPREGA PARA PRODUCIR SENSACIÓN DE MOVEMENTO NAS IMAXES. CONSISTE NUN DISCO CUNHA IMAXE EN CADA UNHA DAS SÚAS CARAS. NOS EXTREMOS DO DISCO POÑENSE DÚAS CORDAS OU GOMAS QUE SE RETORCEN MOITO, DE XEITO QUE AO ESTIRALAS, O DISCO COMEZA A XIRAR A TODA VELOCIDADE. O XIRO RÁPIDO CREA NO ESPECTADOR A ILUSIÓN ÓPTICA DE QUE AMBAS IMAXES ESTÁN XUNTAS.
CRESE QUE O TAUMATROPO FOI INVENTADO POR JOHN AYRTON PARIS NO SIGLO XIX, COA INTENCIÓN DE AMOSAR AOS SEUS COLEGAS DO REAL COLEXIO DE FÍSICOS O PRINCIPIO DE PRESISTENCIA DA VISIÓN. DITO PRINCIPIO POSTULA QUE UNHA IMAXE PERMANECE NA RETINA HUMANA UNHA DÉCIMA DE SEGUNDO ANTES DE DESAPARECER POR COMPLETO. O TAUMATROPO DE PARIS AMOSABA OS DEBUXOS DE UN PAPAGAIO E UNHA XAULA VACÍA, E AO FACELO XIRAR CREABASE A ILUSIÓN DE O PAXARO ESTABA NA XAULA.
ESTE ARTILUXIO É CONSIDERADO UN DOS PRECURSORES DO CINE, PODERÍA COMEZARSE A USAR MOITO ANTES DO QUE SE PENSABA, COMO ASÍ SUXIREN AS RECENTES INVESTIGACIÓNS CON RESTOS PALEOLÍTICOS ATOPADOS NA COVA DE LASCAUX( FRANCIA).


















AQUÍ VOS DEIXO UN TRABALLIÑO DO ALUMNADO DE 5 ANOS, REALIZOU UN ABECEDARIO DE CINE,!!!!



DE SEGUIDO AMOSOVOS UNHAS FOTOS DUNS TRABALLIÑOS DO CINE QUE ELABOROU O ALUMNADO DE 3 E 4 ANOS.





Aqui vos deixo un traballiño realizado polo alumnado de 4º de primaria sobre os premios cinematográficos.


O alumnado de 5º e 6º de primaria elaborarou un traballo sobre a historia do cine que vos deixo a continuación:

Ningún comentario:

Publicar un comentario