Entroido 2020

Boas rapazada:
Como xa sabedes o pasado venres día 21 celebramos o Entroido na escola e este ano a temática foron os Xogos Olímpicos.

Ademais da festa tivemos a sorte de acabar con Gusmasport e eu xa estou aquí  de novo convosco.

Estou moi agradecido dos vosos esforzos por recuperarme,  xa sabía eu que non me iades a fallar!!!

Ben pois unha vez dito isto deixovos aquí a reportaxe fotográfica para que gocedes da festa tanto coma a miña rapazada e as súas familias.

Comenzamos coa ambientación e os pasados e continuamos cos galardonados nos concursos de disfraces e de sobremesas:



 O tradicional posado no photocall:








 As bandeiras e cartaces  realizados polo alumnado para o desfile:








 A actuación  musical:

 A fin de Gusmasport:

 As exhibiciones de taekwondo e de gimnasia rítmica das actividades da ANPA




O alumnado premiado polos seus disfraces:




 As familias :




E como cada ano  tivemos o concurso de sobremesas:








Os premiados das sobremesas:




 As medallas foron deseñadas polo alumnado de 6° na área de robótica.
E para despedir este Entroido unha fotiño miña unha vez que me soltou ese Gusmasport:


Xa estou aguardando polo seguinte Entroido...que argallaremos para o vindeiro curso??
Saúdos
Castañón.

Ningún comentario:

Publicar un comentario