IV CONCURSO DE AMBIENTACIÓN DE PORTAS

BOAS RAPAZADA:
Que tal estades? eu ando un chisco nervoso porque o martes é o meu 4º aniversario,e nesa data, o 24 de outubro, coinciden varios acontecementos na escola, por unha banda é o DÍA INTERNACIONAL DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES,e por outra é cando resolvemos o IV CONCURSO DE AMBIENTACIÓN DE PORTAS, ademais...de ser o meu aniversario!!!!
Xa andiven a botar un ollo pola escola e están quedando unhas portas marabillosas, posto que como eu xa sabía sodes uns grandes artístas! 
O vindeiro luns que é o día que ides facer a votación e seguro que vos vai ser moi complicado decidir o voso voto, pensadeo ben e lembrade que o importante é participar, haique ter en conta  que é un traballo feito polo alumnado e para entrar en materia co proxecto que imos elaborar ao longo do curso " O ANO DA ARTE EN BIBLIOCARBALLEDO"
O martes teredes por aquí a resolución do concurso e as fotos das portas xa rematadas.
 Ah! que case me esquecía de lembrarvos que o alumnado de infantil 1º e 2º o xoves ás 11.00 iredes á Biblioteca Municipal de Carballedo para asistir a un contacontos.



Saúdos, Castañón!!

Ningún comentario:

Publicar un comentario